Laget drops! :)

Hei dere kjære lesere 🙂

Håper dere har hatt en fin dag hittil 🙂 Det har jeg 🙂 Gjort ett par ærender først på dagen 🙂 også var jeg på onsdagsgruppa, det var superkoselig 🙂 I dag så lagde vi drops 🙂 Også etter det så var det hjem 🙂 Har henta en pakke som hadde kommet i dag, også tok Katrine med en ting fra Lillehammer til meg! det var suupersnilt! 🙂 Ene pakken jeg bestilte var det som kom i dag, og det var en klokke som jeg synes var suuperfin 🙂 Også katrine tok meg sånn sak som man kan legge servietter i som jeg synes var såå fin ! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg