Spåtind hotel med brae folk! :)

Hei dere kjære lesere 🙂

I dag har jeg kommet hjem fra hotellturen med noen av venna mine da 🙂 Hatt det så superkjekt med så brae folk 🙂 I går så var det skibakken på mange, som sto på snowborard & slalom. Også noen gikk på langrennski 🙂 Jeg gikk tur & akte på snowraser i går 🙂 også var det god middag kl 18 🙂 også etter det så var det spill og kos 🙂 Også så Marianne og jeg på Paradise hotel på stua på hotellet da 🙂 hihi 🙂 Også var det opp tidlig i dag, for frokost! også etter det gikk vi ut, og noen var i skibakken og jeg og ei til gikk på langrennski! Noe jeg ikke har gjort på ca 8 år! 🙂 Men det gikk bedre enn forventa! haha 🙂 Var faktisk artigt! Gikk ikke langt, men alt er bedre enn ingenting! 🙂 Også ellers slappa av ute i sola 🙂 Vi hadde knallfint vær både i går og i dag! 🙂 eneste som var er at det blåste litt begge dager, ellers suuperbra! 🙂 Også var det lunsj kl 13.00 og hjemreise etter det! 🙂 Gjort veldig mye bra og koselig på litt over ett døgn som vi var der 🙂 Har dere hatt fine dager? 🙂 Legger med noen bilder fra turen under, koselig hvis du legger igjenn en komentar! 🙂

God kveld videre alle ! <3

Blogges! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg