Knallfiiiiiint ! :)

Hei kjære lesere 🙂

I går så gikk jeg meg en tur, gikk opp til leiligheten åsså så inne der, er snart ferdig der, så var ekstra stas å se! 🙂 Gleder meg sååå masse!! 🙂 Har ikke ord!!! 🙂 Og etter det så vaska je gulva her i leiligheten der jeg bor nå da 🙂  Også i går kveld så gikk jeg på puben på lavvotunet å hørte på mr ray spille 🙂 Har vært å hørt på han sånn 3 ganger før ellerno, og han er suuperflink! 🙂 også kjøpte jeg nye cdn hans, som han nesten akuratt har kommet ut med! så det var artigt! 🙂  Og nå har jeg spist deilig havregrøt! 🙂

Ha en fiin dag videre! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg