13.04.2015

Hei kjære lesere 🙂

I dag har jeg gjort ett par ærender 🙂 også har jeg møtt Stine før hun skulle på bussen 🙂 også var vi på Gjølberg å kjøpte oss sånn bok som mange prøver for tida, så tenkte jeg å prøve jeg også 🙂 Kreativ fargelegging med 100 inspirerende mønstre 🙂 Også har jeg gått en tur i dag også faktisk 🙂 Og ellers har jeg strikka, og nå skal jeg strikke litt, og se litt på boka, også slappeav og se Paradise Hotel seinere i kvæll! 🙂 Ha en fin kvæll alle! 🙂 <3

Har dere prøvd ut sånn bok? dere synes? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg