Nærmer seg med stormskritt!! :D :D :D

God kveld alle sammen 🙂

I dag så har jeg gått meg en tur 🙂 også har jeg kjøpt softis! 🙂 Det var deilig! 🙂 Åsså vært en snartur i butikken 🙂 også var jeg innom intriørbutikken en liten tur 🙂 fant en fin ting som jeg kjøpte, blir storfint på leiligheten med litt nytt! 🙂  og ellers så har jeg strikka litt, farga i den mønsterboka, også ikke minst så har jeg pakka noen ting, for nå nærmer det seg skikkelig at jeg skal flytte 🙂 Også de jeg skal leie av, han var her å henta tvn min, og festa den på veggen i leiligheten i dag! 🙂 Er så evig takknemmelig assa! 🙂 dette her blir så knall!! 🙂  Og nå skal jeg etter hvert gå til pøbben å høre på musikk! 🙂

 

Ha en fin kveld videre alle! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg