Nye leiligheten! :) Evig takknemlig! <3

Hei dere kjære lesere 🙂

I går var den store dagen! 🙂 Jeg flytte til den nye leiligheten! 🙂 Endelig! 🙂 Dette har jeg sett så frem til at jeg har ikke ord! Jeg er bare så superglad! 😀 Og begynte å sette på plass ting i går og kommet skikkelig langt med det, med litt hjelp! 🙂 Også i dag så har jeg vært i Sverige med mætt brae folk 🙂 Hatt en superfin dag på tur i dag! 🙂 Og kom hemmat til den nydelige leiligheten min ca kl 20 🙂 Og pakka opp varene jeg hadde kjøpt også ordna litt småttri på leiligheten også ! 🙂 Og er så superfornøyd med nye sofaen og alt! 🙂 Kan legge med noen bilder fra leiligheten under 🙂 Og nå er det ikke lenge før det blir natta her kjenner jeg 🙂 Vært oppe siden ca  05 så.. Godnatt dere 🙂 <3

Hva synes dere? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg