Ferdig! :)

Hei og god kveld alle dere 🙂

I dag har jeg og  Pappan min vært på andre leiligheten og henta noen ting som jeg skal ha hos dem 🙂 Altså siste tinga jeg hadde på den leiligheten 🙂 Også etter det så vaska jeg siste rest der 🙂 Så i morgen skal det bli godt å levere nøkkelen, imed jeg ikke bor der lenger liksom 🙂 Men det var skikkelig fint å bo der! 🙂 Men har vært så utrolig heldig å fått leie den leiligheten her når ting ble som det ble 🙂 Så jeg er bare så superglad, takknemmelig, heldig og alt det der assa ! åååh… har ikke ord! 🙂 Fantastisk! 🙂 Også etter jeg var ferdig på den leiligheten så møtte jeg ei god veninne 🙂 Altså Veronica 🙂 Vi stakk på cafe 🙂 det var superkoselig! 🙂 Har det alltid så koselig når jeg er med deg 🙂 Også etter det så var jeg på Sport1 å så på jakke 🙂 Så da ble det ny jakke som jeg er superfornøyd med! 🙂  Også har jeg gjort ett par ærender jeg hadde i dag også 🙂 Så i æfta har jeg vært heme <3 Men fått gjort skikkelig masse bra i dag da, så det er fint! 🙂 Nå skal jeg slappeav også er det Bloggerne på tv2 bliss i kveld kl 21.30, det skal jeg se også er det Paradise Hotel på tv3 kl 22.30 og der er det Parsermoni i kveld! Spennende 🙂 Følger dere med på noe av det? 🙂 Ønsker alle en fiiin kveld videre 🙂

 

Blogges! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg