Hælj igjenn :)

God kveld dere 🙂

i dag har jeg levert nøkkelen til leiligheten jeg bodde i! For hadde henta alle tinga mine der også vaska, så da var jeg ferdig, så det var deilig å få gjort det! 🙂 Også i går kjøpte jeg en fin vase sak, som jeg synes så så fin ut 🙂 Også så jeg også på noen blomster men droppa det i går, men så tenkte jeg litt mer på det, også tenkte jeg jeg viiiil ha de blomstene for synes de var såå fine! 🙂 Så det ble så jeg kjøpte dem i dag! 🙂 hehe 😀 Også en snartur innom butikken 🙂 Også var det hemmat å laga middag 🙂 Også senere fant jeg ut at jeg hadde lyst å spille en runde bingo, så da ble det til at jeg gjorde det!  🙂 også siden jeg kom hjem så har jeg dulla med litt forskjellig, skifta på senga osv 🙂 og nå ista satte jeg på klesvask, haha 🙂 Så skar henge opp klærene etter hvert 🙂 også bare slappeav 🙂 God kveld videre, og goood hælj alle 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg