Supert! :D

I dag har jeg vaska gulvene i leiligheten miin <3 Også har jeg vært nedi sentrum en tur 🙂 Også kjøpte jeg meg en fin t skjorte som jeg synes var kjempefin 🙂 Også i æfta har jeg eti mæddan og gjort litt småttri 🙂 Og nå i kveld skal jeg se 3 program på tv faktisk! 😀 Gleder meg tæll det! 😀 Først Jakten på kjærligheten som man får se alle de nye bøndene som skar være med neste sessong(digger det programmet) også etter det så er det Bloggerne kl 21.30 🙂 Også 23.30 så er det Paradise Hotel 🙂 Skal dere se noe av det? 🙂

Ha en fin kveld! <3

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg