Må gjøras…

Idag gikk jeg på butikken å handla 🙂 også gikk jeg hjem 🙂 også har jeg bestilt meg ny telefon i dag! for den jeg har klikker enda mer, så da vart det til at jeg kjøper meg ny! :)Også har jeg tørka støv i leiligheten, støvsuga gulvene, og vaska alle gulvene 🙂 Så fått gjort skikkelig mye fornuftig i dag, og det er braa 🙂 Også i kveld så ble laderen til telefon jeg bruker nå  ødlagt.. Gikk til Shell å kjøpte ny så det gikk fiint. Hva skulle man gjort uten telefon liksom? haha. Så ble en ekstra gåtur i kveld, kjekt det da 🙂 Nå skal jeg lese noen blogger og slappeav litt også blir det natta her i huset! <3  Legger med ett par bilder jeg tok ute i stad 🙂  God natt alle i hop! 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg