Litt av hvert :)

God kveld alle sammen 🙂

I dag har jeg vært en liten tur på jobben min 🙂 Jobba 2 1/2 time, også var jeg i butikken 🙂 Også var det hjem å lage middag! og i dag ble det favoritten, altså fiskeboller m/hvit saus, raspa gulrøtter og poteter 🙂 Også i kveld så har jeg fått hjelp å fått i gang den nye telefon, så det er godt 🙂 Så var hos mine godeste naboer, som jeg da leier leilighet av, og slo av en prat + fikk god hjelp med telefon 🙂 Håper dere har hatt en fin dag og ønsker dere alle en god kveld videre! 🙂

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg