Brae friends! <3

I dag har jeg vært på Onsdagsgruppa 🙂 Vi har vært på Spåtind, på ei hytte, også spilte vi kubbespill og grilla, toss dette været som har vært i dag! haha, satt litt inne også da 🙂 også når vi var tilbake på dokka så gikk jeg innom butikken en snartur, også gikk jeg innom Elkjøp å kjøpte meg nytt annlegg til pcn, så det var superbra 🙂 Og nå driver jeg å vasker klær og skal ellers slappeav kjenner jeg…. Håper dere har hatt en fiiin dag og god kveld videre alle i hop! <3

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg