Lenge siden! :)

Lenge siden jeg har blogga sist! Er fordi jeg har vært borte en stund! Men nå er jeg hemmat og ting som før så og si 🙂 Også har vært på noen shopping runder i det siste og da 🙂 Har kjøpt en ny kunstig blomst som jeg synes så fin ut, også superfin bolle å ha den i! også i dag kjøpte jeg meg en såpeholdersak som jeg synes var fin! også en ny tskjorte som jeg er skikkelig fornøyd med! 🙂 ellers bare litt annet småttri! 🙂 I går kveld så kom Katrine og Ellen en tur på besøk, det var superkoselig! 🙂 Ellen har jeg ikke sett på det jeg vet fordi hu har flytta. Så var ekstra koselig å sjå att hu og Katrine i går! Så glad i de2 ! <3 Gode venner! <3 Når jeg kom hjem så hadde jeg fått pakke! Og det var fra Anne Nørdsti fanklubb, for jeg er medklem det 🙂 Fikk t skjorte 😀 Og ellers i dag så har jeg gjort litt husarbeid, så nå ser det fint ut her, og jeg er skikkelig fornøyd med det! 🙂

Hva synes dere? 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg