Fantastisk koselig! <3

I dag har jeg hatt en skikkelig koselig dag 🙂 Har vært med Ida og Veronica 🙂 Vi har vært på cafe, snakka og rett og slett hatt det superkoselig! 🙂 Setter så pris på sånne stunder ! 🙂 Også ellers så har jeg gjort no småttri i leiligheten 🙂 Også i kveld har jeg bestilt vase fra Browns.no 🙂 Endelig er den vasen jeg har sett på så lenge snart min! hehe 🙂 Og nå har jeg sett på Allsang på Grensen ! 🙂 var skikkelig bra program i kveld, masse bra musikk på en gang assa 🙂 Håper dere har hatt en superfin dag, og ønsker alle en fin kveld videre! 🙂

Blir superglad om dere kommenterer! <3

Blogges! 🙂

3 kommentarer
    1. Ja allsang var virkelig bra!! Håper du får en herlig torsdagskveld!
      Hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du hadde titte innom vår blogg en tur, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar<3

    2. Så koselig! Håper du også får en flott dag 🙂
      Jeg har forresten skrevet en tekst på bloggen min, som jeg veldig gjerne vil ha tilbakemeldinger på! Blir veldig glad om du vil ta en titt innom, lese og kanskje kommentere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg