En “skjør” dato….

I dag er det akuratt 6 år siden jeg datt av hesten, ble fløyet til Ullevål sykehus med luftambulanse, de viste ikke om jeg kom til å overleve pga så harde hjerneskader, lå i koma i 14 dager, våkna fra koma, og måtte lære alt på nytt.. Gå, snakke, skrive osv. Var 2 mnd på sykehuset også etter jeg hadde da kommet til meg selv igjenn, å lært å gå og sånn igjenn så ble jeg sendt til Sunnaas, opptreningssenter, og da når jeg hadde kommet til meg selv igjenn så gikk det veldig fort til jeg var så bra som jeg kunne få blitt etter den rideulykka, kommer alltid til å måtte leve med de 3 hjerneskadene jeg fikk, men fra å være lam i ene siden og til å ikke kunne å gå, så klarer jeg meg selv, bor aleine, går helt fint og alt sånn 🙂 Så eneste som er “forskjellen” er at jeg sliter veldig med hukommelsen pga hjerneskadene, men det er ikkenoe rart da 🙂 også blir fortere sliten enn vanlig pga skadene, men jeg er bare så ubeskrivelig glad og takknemlig for at jeg har kommet meg såpass som jeg har ! 🙂 Altså den 25 juli som jeg datt av hesten kommer alltid til å være en  “skjør” dag for meg! Men uansett jeg er evig takknemlig ! 🙂 Men nok om det..  I dag har jeg hatt en så fin dag som det går ann egentlig.. Har vært heme først på dagen, også etter hvert så har jeg vært hos Daniel på besøk, vi spilte spill, spilte Rummy og Milionær, det var skikkelig koselig! 🙂 Også når jeg sku gå hjem så gikk jeg forbi der foredldrene til Katrine bor, også var Katrine der med noen til 🙂 Så da ble det til at jeg satt der en liten stund! 🙂 Var koselig det 🙂 Også etter det så gikk jeg innom butikken å kjøpte noen ting 🙂 også laga jeg meg hemlaga pizza når jeg kom hjem, det var skikkelig godt! 🙂 Og nå blir det rolig resten av kvelden 🙂 Håper dere har hatt en superfin dag 🙂 Ønsker dere en super kveld videre alle! <3

Leiligheten min ! <3

 

Blogges! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg