10 ting du ikke viste om meg! :D

Får slenge meg på jeg også 🙂 Her kommer 10 ting du ikke viste om meg 🙂

1.Jeg er skikkelig varm av meg, og skal være kaldt der jeg skal sove!

2. Jeg liker å ha det skikkelig ryddig og rent der jeg bor

3. Jeg er kjempe kresen på mat!

4. Jeg drikker Pepsi Max hele tiden

5. Jeg går stort sett bare med hettegensere/jakker

6. Jeg elsker musikk <3

7. Jeg elsker intriør! <3

8. Min favorittfarge generelt er BLÅ 🙂

9.Jeg er glad i katter

10. Jeg er avholds.

 

Sleng dere på dere også, legg gjerne igjenn bloggen deres så jeg kan lese deres også 🙂

God kveld alle sammen 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg