Fantastiske venner! <3

I dag har jeg hatt en knallfin dag 🙂 Vært med 2 gode veninner i dag 🙂 Vi var ute å spiste lunsj sammen 🙂 Også bare hang vi rundt i Dokka 🙂 Også var vi en tur på Tivoliet som starta i dag, for i hælja er det Dokkadager med masse som skjer 🙂 Vi kjørte karusell 🙂 Var supergøy 🙂 Også prøvde no greier som man kan vinne bamser, sjokolade og sånt på. Blir aldri for voksen tæll tivoli jeg! haha. Støtt digga tivoli xD Også i kvæll så har jeg og ei til vøri på landåsvattnet på fisking, det var gøy! 🙂 Hu jeg var med fikk 1 fisk og jeg ingen 🙂 og for første gang så har jeg tatt livet av fisken og renska den, haha. var liten fisk da, men fikk da gjort det likevel! 😀 veide kanskje sånn 10 gram ellernoe sånt. Var åbbår da 🙂 Håper dere har hatt enn dag også 🙂

 

 

 

Blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Høres ut som du hadde en flott dag. Men alle dager man er sammen med gode venner – blir jo flotte dager. Ønsker deg ei god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg