Jobb og Fredag!

I dag har jeg vært på jobb 🙂 Jobb 10-14 🙂 Også ellers så møtte jeg veninna mi på butikken, så snakka litt med hu, koselig! Også gikk jeg igjennom Dokka på vei hjem, å da var markedet i sentrum begynt så da tok jeg å så litt på det bare 😉 Også jobben min har stand der i hælja, så snakka ei stund med dem også 🙂 Masse fint fra syavdelinga på jobben som selges på stand der i hælja 🙂 Alt fra…. mapper til å ha forskjellig i,lysestaker,puter,duker,pledd og annet 🙂 Så utrolig masse fint! 🙂 Og siden jeg kom hjem så har jeg ordna litt i leiligheten, og i morgen kommer veninna mi å vi skar ha det artig i hele morgen både på dagen og kvelden 🙂 , dette er ei hælj jeg har sett fram til lenge! 🙂 Nå blir det bare rolig resten av kvelden nå , håper dere har hatt en koselig dag! 🙂

 

Blogges! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg