Det jeg lenge har sett fram til :-)

I hælja har det vært ei hælj jeg lenge har sett fram til ! 🙂 At jeg og Stine skulle på landsbyfest 🙂 Marked i gatene, underholdning, tivoli,utstilling av veteranbiler, og på kvelden lavvotunet å høre på Vømmøl m/Hans Rotmo som vi har gleda oss lenge til! 🙂 Og det vart så knallfint vær også, så alt har vært bra i hele hælja 😀 Kjørte tekoppa noen runder gjorde vi og, også ikke minst så så vi på landsbyens sterkeste mann 😀 Og Stine sov over her, og vi har i dag spilt spill, badminton, vært på bingo og nå har jeg ordna meg til jobb for i morra er det ny uke igjenn, og denne uka er jeg sikker på blir like fantastisk som denne uka har vært 🙂 Håper dere også har hatt en superfin hælj 🙂 Under legger jeg med noen bilder fra hælja 😀

 

 

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg