Fin start på ny uke!

I dag er det Mandag, det betyr ny uke nye muligheter! 🙂 Jeg har vært på jobb i dag, jobba 10-15 🙂 Også møtte jeg på Veronica i Dokka, alltid like koselig! 🙂 Også etter det så var jeg på Milano å spiste med Stine Og Venke 🙂 Koselig å se dem igjenn 🙂 I dag har det vært fint vær helt til jeg var på tur hjem, for da begynte tordenværet, men ga seg veldig fort! Også når jeg kom hjem så begynte det å regne. Nå er det straks tid for sessongpremiære i Jakten på kjærligheten, og ellers slappe av i kveld! 🙂 Håper alle har hatt en fin start på uken og ønsker alle god kveld videre 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg