18 FUN FACTS

1. På shopping er jeg.. Litt sånn i min egen verden, se på masse forskjellig!

2. På skolen er jeg.. Ikke lenger, og hurra for det 🙂

3. Hjemme alene er jeg… Som regel i min egen lille verden med husarbeid og småttri, og ellers data/musikk/tv

4. På jobb er jeg… 2 dager i uka på tilrettelagt jobb, og trives helt greit med det!

5. I matbutikken er jeg… Som regel opphengt i hva jeg skal handle

6. På facebook er jeg… nesten støtt, helt dilla vettu! haha

7. På mc Donalds er jeg.. Av og til..

8. På flyet er jeg…  IKKE, helt flyskrekk!

9. I diskusjoner er jeg.. den som sier hva jeg mener!

10. På toget er jeg…. Optatt med å høre på musikk og vente til jeg skal av toget og hvem dør jeg skal gå ut xD Sjelden på toget!

11. På biltur av og til er jeg… Den som blir bilsjuk!

12. På telefon er jeg …. Den som snaker mye i telefon med familie/venner…

13. På meldinger er jeg… Den som skriver det jeg skal skrive, litt korte og noen ganger lange meldinger, ettersom!

14. På ferie er jeg… Den som liker å ta bilder.

15. Akuratt nå er jeg..  hjemme og slapperav og lader opp til siste arbeidsdag før hælj!

16. På date er jeg… Sjelden!

17. I leiligheten min er jeg.. Den som liker å ha det ryddig og ting på stell! 

18. I matveien er jeg… Kresen.

 

Hva synes dere om denne? Sleng dere på denne dere også å legg igjenn bloggen deres så jeg kan lese deres også 🙂

Godnatt! <3

Blogges 😉

 

4 kommentarer

Siste innlegg