Heldig med den, hurra for det ! … :D :D

I dag er det Mandag og ny uke igjenn! Dagene og ukene flyr sier nå jeg 🙂 Vanlig Mandag her 🙂 Jobb 10-15 også var jeg innom butikken en snartur 🙂 Også er det ei fillerye som jeg har ønska meg SJUKT LENGE, og for en liten stund siden så fikk jeg vite hvor man får tak i den! Og var skikkelig heldig, for i dag var jeg på den butikken, og dem har 3 forskjellige farger, blå,beige og grå, og jeg var fast bestemt på at jeg skulle ha grå, for det passer skikkelig bra inn her i leiligheten 🙂 Så hadde dem igjenn 1! Så den kjøpte jeg! 😀 Så var heldig med den! 🙂 🙂 Også var det hjem å lage middag, i dag ble det strimla svinekjøtt m/potetmos! Det er det sjukt lenge siden jeg har spist, så det var skikkelig godt! 🙂 Og har rydda oppat etter middagen og sånt da, og nå blir det rolig kveld og tv! Skal se på Jakten på kjærligheten kl 20 seff! 🙂 Også skal jeg se ett program på nasjonalgeografic kanal senere 🙂 Håper dere har hatt en fin start på uken også ! 🙂 Blir skikkelig glad hvis du liker/deler inlegget mitt! 🙂

Ha en fin kveld videre! 🙂

Blogges! 🙂

2 kommentarer
    1. Så utrolig fint teppe du kjøpte deg! Slik vil jeg ha og 🙂 Var det på Europris du hadde funnet det`? Elsker stjerner jeg 🙂 Moro å kjøpe litt nytt til hjemmet.
      STor klem til deg fra meg <3

    2. Nora: Tusen takk 🙂 Ja, Europris 🙂 Elsker stjerner jeg også, hihi 🙂 tusen takk nora 🙂 Stor klem tilbake til deg, koselig med kommentar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg