Vanlig gledelig mandag! :)

I dag er det mandag og ny uke  har begynt igjenn 🙂 Jeg har jobba i dag, 10-15 🙂 Hatt en helt vanlig fin dag 🙂 og ellers laga middag og sånn vanlig 🙂 Også var jeg innom å kjøpte batterier til nye lyskulene mine 🙂 Synes det ble bra jeg nå 😀 Og i kveld er det selveste tv kvelden for min del 🙂 Først Jakten på kjærligheten kl 20 og sessongpremiære på Farnen kl 21.40 🙂 Det har jeg gleda meg lenge til! 🙂

Har dere hatt en fin dag? 🙂 Skal dere se Jakten på kjærligheten og Farmen også kanskje? 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg