Tommel opp….

I dag er det tirsdag 🙂 Og jeg hadde faktisk 0 planer i dag! Så derfor tenkte jeg faktisk å gå ut å gå meg en tur, men jeg bestemte meg ikke hvor jeg skulle gå, så i dag ble det en “ny” runde som jeg egentlig ikke har gått på mange mange år så det var veldig kjekt! Og begynte å regne, men regna ikke så masse så var en veldig fin tur, men nå har det begynt å regne mer, så deilig å være inne nå! 🙂 Har gjort litt husarbeid, vaska klær og sånn, så alt er på stell og straks tid for å lage middag! 🙂

Håper dere har hatt en superfin dag også og ønsker dere fin æfta alle sammen 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg