Storfint… :)

I dag har jeg og noen venner vært en tur på Gjøvik 🙂 Kristin,Ida,Lisa,Veronica,Tove,Turid  og jeg! 🙂 Vi spiste mat! Så i butikker og sist men ikke minst så kjøpte vi oss frozen yougertis 🙂 Hatt en superkoselig dag med superbrae venner 🙂 Mye latter og moro 😀 Alt er bare helt fantastisk med disse jinten 🙂  Kjøpte meg ett stettfat som jeg synes var så suuuuperfint 🙂 Legger med bilde av det under 🙂 Og noen bilder fra dagen også 😀 også kjøpte jeg en liten fargebok, som er så vært populært for tiden! 🙂  Håper dere også har hatt en superfin dag 🙂 Ønsker alle en fin kveld videre 🙂

Hva synes dere? 🙂

Blogges! 🙂

4 kommentarer
    1. Tusen takk for en super fantastik dag 🙂 Dere er så gode <3 Gleder meg til neste gang vi skal finne på noe 😀

    2. Nox: Så bra du hadde det kjempefint i går 🙂 Håper du trives sammen med oss 🙂 Fantastisk dag med dere 🙂 Så gøy du har begynt å farge i boka di 😀 hihi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg