Veldig kjekt med litt annet! ….

I dag har jeg vært på jobb! 🙂 I dag har jeg gjort litt annet på jobben, for det går nesten alltid i skruepakking! Men i dag har jeg skrudd på skiver og muttere på bolter! Så veldig kjekt å gjøre litt annet også, virkelig! 🙂 Også som vanlig på fredager så har vi hatt gåtur 🙂 Så til sammen i dag så har jeg gått 1,4 mil! Slett ikke verst!  haha .Ellers så har jeg vært en snartur innom butikken, og gjort litt husarbeid i heimen og laga middag såklart ! 🙂 Håper dere har hatt en kjekk dag også ! 🙂

 


 

Blir skikkelig glad hvis du liker/deler/kommenterer inlegget!

God kveld videre 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg