2. gangen på 10 år ! :)

I dag har jeg hatt en sånn “gjøremasseforskjellig dag” eller hva man  skal kalle det! haha 🙂 Først så sov jeg lenge, også etter hvert så stakk jeg ut å så på årets siste Landsbymarked 🙂 Masse forskjellig å se på! 🙂 Alt fra brukte ting ,hår produkter,mat fra mat i land,bakstevarer,smykker osv 🙂 Også denne gangen også så var det ei jente som sto å solgte armbånd som hu lager + fletta hår på den som ønska! og jeg synes det er veldig kjekt med fletter 🙂 Men jeg fletter svært sjelden håret, men gjorde det i dag, så 2. gangen på 10 år ellernoe sånt, hehe 🙂 Så arti var dæ 🙂 Også etter landsbymarked så gikk jeg en tur 🙂 Veldig kjekt vær i dag, så det var stålende 🙂 Ellers når jeg kom hjem så ordna jeg boller, har kjøpt sånn pose som man tilsetter vann og gjær. Litt juks, men ikke helt , for hadde vært enda mer juks hvis jeg gikk på bakeriet å kjøpte boller der, haha 🙂  er du ikke enig?!  Også etter det så laga jeg meg middag, og i dag ble det Lasagne, det var kjempegodt! 🙂 Nå har jeg ikke noe mer planer eller ting som skal gjøres i dag, så blir en rolig kveld hjemme tenker jeg 🙂 Legger med noen bilder fra dagen under 🙂

Hva har dere gjort i dag? Håper dere har hatt en superfin dag også 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg