Tv kjendis! :D

I dag har det vært mandag og ny uke og nye muligheter tjoheei 🙂 Og vært en vanlig grei mandag her 🙂 Jobba 10-15 🙂 Og ellers ordna middag, og sist men ikke minst sett på Jakten på kjærligheten og Farmen i kveld! :)Har dere sett det? 🙂  Jeg ser svært lite på tv! men når det er høsten så er det plutselig masse jeg følger med på! Også har jeg fulgt litt med på Vinterveiens helter på national geographic channel 🙂 men det går seff samtidlig som Farmen, så da måtte jeg velge å se en av delene i reprise! Pappan min har blitt filma/intervjua hæll sånn på det programmet! så han var på tv i kveld! 🙂 Så gleder meg masse masse til å se han på reprisa som går i det programmet på Fredag 🙂 Er ikke hver dag man ser Pappaen sin på tv. Eller hva? hihi 🙂 STAAAAS! 🙂 Håper dere har hatt en kjekk start på uka, og ønsker alle en superfin uke videre! <3 Ta vare på hverandre! 🙂

Godnatt! 🙂

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg