Da har vinteren kommet også!

Idag er det mandag og ny uke har begynt! Å bra er det tenker jeg 🙂 Jeg har gjort mine vanlige ting som jeg gjør på mandager til vanlig og det er jobb 10-15. Også gikk jeg hjem etter det! Og vinteren har virkelig kommet her på Dokka idag! Idag når jeg gikk til jobb så var det ikke brøyta så bli skikkelig blaut! Men når jeg gikk hjem så var det brøyta noen steder men ikke alle steder desverre! så ble enda mer blaut på tur hemmat for å si dæ slik! Men heldigvis hemmat å bytta klær!! Så vært litt av en dag dette! Men sånn er det! Ikveld er det noe kjekt å se på tv så det blir bra 🙂 Har dere hatt en fin start på uka? Har vinteren kommet hos dere? 

 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg