Gått i ett! – litt utenom det vanlige!

Idag har det vært en dag litt utenom det vanlige egentlig! 🙂 Har som vanlig vært på jobb fra 10-14 (slutter tidlig fredager) også etter det så var jeg på en samtale! Også etter det så gikk jeg faktisk på Milano å spiste mat aleine! 🙂 Også etter det så møtte jeg på Veronica & Marius 🙂 Snakka litt med dem, koselig som alltid det! 🙂 Også etter det så gikk jeg på Julegateåpning, som jeg ikke har vært på på mange år! og snakka med masse bekjente og venner 🙂 , så det var virkelig koselig! 🙂 masse fine søte nissebarn  som gikk rundt juletreet og sånt! 🙂 Også etter det så var det innom noen butikker å så litt! For idag var det Black Friday å masse tilbud i butikker! Jeg kjøpte meg av alle ting ei ny steikepanne! Fornuftig det, eller hva? Haha 🙂 

Og forresten det var rekordmange på julegateåpning idag, det var staaas! 🙂 

 

Ønsker dere alle ei god natt! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg