Sånt er virkelig trist og tungt!!

God kveld alle sammen! 🙂 

Idag har jeg hatt ei samtale! Det gikk greit! Ellers idag så har jeg møtt ene veninna mi Veronica <3 Også var jeg innom kjæresten hennes som jobber på Dokka elektriske! Bytta inn telefon min mot en annen, å betalte bare litt penger for den! For den jeg hadde var veldig slitt og godt brukt telefon kan man si!! Så en ny og bedre Iphone 4s har jeg nå da! Ellers så er ikke ting noe greit om dagen, pga sykdom i familien! Håper på bedre tider veldig snart!! Ubeskrivelig tungt for tiden!! I kveld fikk jeg gave av naboene mine/hus eierne mine! Evig takknemlig! De er så fantastiske, og de 2 søte barna dems også! <3 

Håper dere har hatt en fin dag!

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg