Julekonsert Østsinni kirke 2015!

I dag har det vært en travel dag! Jeg har vært på jobb, jobba 10-14 ca i dag! For da hadde jeg en samtale jeg skulle på! Det gikk fint! Også etter det så var det hjem å spise litt middag! Også etter det så skulle jeg på Julekonsert som jeg bestilte meg billett til for skikkelig lenge siden! Og det var full kirke! + at det var satt opp ekstra forestilling! Det var egentlig konsert med Lewi Bergrud,Knut Anders Sørum og Nora Foss Jabri! Men Nora var blitt syk så det vil si at det ble Lewi og Knut Anders! De 2  er  fra Toten! Så er nesten så å si lokale artister kan man si 🙂 Lewi hadde jeg ikke hørt om tidligere faktisk! Men han også var SYKT flink! også Knut Anders har jeg fra da han var med på The Voice for noen år tilbake! Og Nora Foss er det lenge siden jeg har hørt om (hu er fra Gjøvik) Og for mange år siden så var hu med på Beat for Beat,også MGP og til og med så vant henne Stjernekamp for en liten stund tilbake! Hu er helt rå! Men for en utrolig bra julekonsert med masse brae sanger og for noen stemmer de 2 gutta har! Virkelig! Kjøpte signert cd av Knut Anders da ! 🙂 Også tok jeg bilde med de 2 gutta, det var STAS! haha 🙂

Har dere vært på Julekonsert?

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg