Ikke så vanlig, men ikke så uvanlig heller!

Idag har jeg vært på jobb som jeg til vanlig er hver mandag da! Også etter det så var det hjem å lage middag! Idag ble det Medisterkaker m/brun saus og poteter! Var godt det da! Også under da jeg stod å lagde middag så tenkte jeg at jeg kunne bake boller! Så da laga jeg deig mens potetene kokte, også hevde deigen, også litt etter jeg spiste middag så bakte jeg ut bollene og stekte de, og de ble faktisk gode også! 

#Ikke så vanlig til å være meg, men ikke så uvanlig heller#bake#Boller#plutselig slo det meg! haha 

Håper dere har hatt en fin start på uken og ønsker alle en fin kveld videre! 🙂 

Blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg