Utfordring DAG 2!

Utfordring dag 2 er å legge ut ett bilde av min telefon, og det blir litt vanskelig, for jeg tar bilder med telefon, og får ikke tatt bilde av telefon når det er den jeg bruker til å ta bilde! haha 🙂 Men kan vise dere bilde av hvordan den ser ut, for blir jo nesten det samme 🙂 Jeg har Iphone 4s!

Håper dere har hatt en kjekk dag 🙂 Jeg har vært en tur på samtale i dag, og ellers har jeg vært ute å gått 7 km tur, tross denne kulden som kom tilbake igjen! -14 her i dag!

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg