Utfordring DAG 5!

Utfordring DAG 5 er å skrive noen positive og noen negative ting om meg selv! 

Så her we go… 

Positivt!

1. Jeg er ærlig og rett frem!

2. Jeg er ordensmenneske!

3.Jeg vil at alle skal ha det bra!

Negativt!

1. Jeg er utsatt for alvolig rideulykke i 09, så har 3 hjerneskader!

2. Jeg har dårlig hukommelse pga det!

3. Jeg er overvektig!


 

Legger med 2 bilder fra jeg var ute å gikk tur i fint vær igår!

Sleng dere på denne utfordring da vell? 😉 

Ha en fin søndag videre alle! 🙂 

Blogges! 🙂 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg