Utfordring DAG 6!

Utfordring DAG 6 er..

Hva har du i veska? Haha, det som er greia det er at jeg bruker ikke veske, jeg pleier som regel å ha det jeg som regel har med meg ut i lommene mine på jakka! Og det er ørepropper til telefon,bankkort,telefon og nøkkel, som jeg alltid har med meg ut! haha 🙂

I dag er det mandag og ny uke har begynt da, og jeg har vært på jobb i dag! Jobba 10-15! og etter det gikk jeg hjem, var ikke noe stas det i denne kulda uansett for å si det slik! -21 har det vært i dag! Ellers så har jeg vært med fritidskontakten min i dag! Vi har spilt Monopol og kort! Spilte 2manns amrikaner, det er gøy! Men jeg taper hele tiden da! Men er ingen dårlig taper så det går fint deet! haha 🙂 Er dere glad i spill? Helt dilla jeg! Blir aaldri lei spill!

God natt!

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg