Hva som irriterer deg mest…

Tenkte nå å ta ett innlegg om ting som irriterer meg mest! 

– Uærlige folk 

– Folk som ikke har lyst til en ting, men som bruker helt noe annet som “unskyldning” 

– Kjente som unngår de man faktisk kjenner!

– Fulle folk som er skikkelig slitsomme  og som egentlig ikke snakker med deg ellers, bare på fylla. 

– Folk som ikke holder avtaler! 

– Telefonselgere som aldri gir seg å ringe når man sier man ikke er intressert! 

– Dårlig kundeservice i butikker generelt! 

– Hvis du prøver å snakke med noen og dem driver med telefon og følger ikke med på noe av det du sier! 

– Baksnakking! 

Kjenner du deg igjen i noen av disse? Eventuelt hvem? 🙂 Eller hva irriterer DEG? 

Blogges! 🙂 

– 

4 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg veldig godt igjen i mange av disse punktene, spesielt i det med at hvis man snakker med noen og de er for opptatt med telefonen sin. Det gjør meg så irritert og det virker ikke som at man har respekt for hverandre da.. Eller blir jeg veldig irritert når noen leker vennen din bare for å gå godene som kommer med det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg