Ting jeg gjør svært skjelden!

 

 

Ting jeg skjelden gjør…. 

 

Idag har jeg vært på jobb! Og pleier å gå veldig mye i det samme å gjøre der! Men i den siste tiden har vi ikke hatt så masse skruer/bolter å pakke! Så idag har jeg lagt noen ark i konvolutter, vi hadde noen hundre konvolutter å legge ark i! Så tok jo litt tid det! Selv om vi var fler som gjorde det! Også vi på ASVO har ved produksjon også! Men jeg har gjort det bare en gang før, altså 1 gang på litt over 3 år og det er ikke mye! hehe 🙂 Men gjorde det idag(Ikke på ved hallen, men innpå lokalet til ASVO! Var veldig kjekt å gjøre ting man ikke gjør til vanlig altså! 

Hva jobber du som? 

Ha en fiin kveld! 🙂 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg