Den første gangen du begynte å…

Ja, den første gangen jeg begynte å blogge hva var det du tenkte? 

Jo det skal jeg fortelle dere! Jeg var ca 13 år og begynte å blogge, hadde tenkt å prøve noe nytt + fordi mange andre begynte med det, så ville jeg også prøve å se om det var kjekt å drive med! Og det synes jeg virkelig! Blogger om meg og mitt liv, og det som faller seg inn(innenfor rimelighetens grense) Hadde opphold noen år med blogging, også starta jeg igjen, fordi jeg synes det var veldig kjekt med blogg altså!

Hva tenkte dere da dere starta å blogge? 🙂 

Blogges! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg