Minner for livet!

Igår hadde jeg besøk av en av mine besteveninner, nemlig Venke 🙂 Vi baka muffins, snakka sammen og hadde det veldig koselig! Vi har ett bedre vennskap enn vi noen gang har hatt! For vi trenger ikke snakkes hver dag, men er der for hverandre, og skriver meldinger/snap og sånn, og jeg er veldig glad i henne! 🙂 Har det alltid like koselig med hu! 🙂 Evig takknemlig for at jeg er venn med henne! Hver gang jeg skriver med henne, snakker med henne, møter henne/finner på ting med henne er minner for livet! Igår fikk jeg roser av henne og nydelig kort, setter så sykt stor pris på det, at jeg har ikke ord lenger! <3 Idag har jeg vært med 2 andre beste veninner! Vi har spilt kort&spill og snakka sammen og hatt det veldig koselig! Har det alltid koselig med Veronica & Ida! 🙂 <3 

Legger med noen bilder under^^ 

 


 

Håper dere har hatt noen fine dager, og ønsker dere en superfin kveld videre! 🙂

-Setter pris på hvis du legger igjen en kommentar 

Blogges! 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg