Krøller!

Igår kveld  så begynte ny sessong på Unge mødre(kanal 5) Virkelig kjekt program å se på altså! Ser dere på det? Og esktra stas når det begynte NY sessong da 🙂  Ellers idag har jeg vært på jobb! Som vanlig på en fredag, kl 10-14! Og etter det så gikk jeg til frisøren, for er ei krølltang jeg har ønska meg ei stund der.. Men ble enda mer keen på å prøve den type jeg har sett på tidligere i håret mitt etter jeg så hvordan det ble med krøller i håret forrige helg på landsbymarked! Og prøvde (andre slaget hos frisøren, men den er samme som den jeg ønska meg, bare at krøllene er mindre og mer synlig på den som jeg ønska meg!) Så testa ut at det var den jeg ønska meg mest! Nemlig MAST Vol1! Har rettetanga fra MAST, som jeg kjøpte for en stund siden, og er storfornøyd med den! Og nå når jeg kjøpte krølltanga så tok jeg med de klypene man kan bruke når man krøller ett og ett lag med hår! 

 

 

Har dere noen av de MAST tingene? Er dere fornøyd? 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg