VM!

Idag har jeg vært å kjøpt meg VM lue faktisk! Enda jeg hater luer, men den kommer jeg til å bruke faktisk! Liker veldig godt fargene på den altså, på årets VM lue! 🙂 har dere den? 🙂  Ellers så har jeg og veninna mi Stine vært på Milano Pizzaresturante idag å spist! Og ellers sett litt i butikker og spilt kort! Kjøpte meg 2 fine bamser (mariusbamser) har helt dilla på mariusmønster jeg som nevnt tidligere! Også på de bamsene var det 1/2 av 1/2 pris,så da kunne man ikke la være! Så de står fint på sofaen jaa 🙂 Også var det hjem en tur, og nå skal jeg snart ned til puben å høre på musikk som sagt 🙂

 


 

Ønsker alle en superfin kveld, og kos dere max! <3

Blogges! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg