Sykt masse utvalg kan man si !

Idag har jeg vært på tur! Har vært ett sted jeg ikke har vært på lenge! (har også faktisk bare vært på den type butikk 2 ganger før faktisk!) nemlig IKEA! Er jo så sykt masse forskjellig, i en butikk liksom! 🙂 Kjøpte litt av hvert småttri! Kjøpte grytekluter,kjøkkenredskaper,1 bilde,bestikk,1 kleskurvsak,1 blomst og 1 blomsterpotte 🙂 Også etter der så dro vi innom ett sted jeg ikke har vært på HVERTFALL 8 år! Nemlig Coop Obs! Var gøy det også ! 🙂 Sånn type butikk med alt mulig det også! haha 🙂 Så vært i 2 butikker MED SYKT MASSE UTVALG TILSAMMEN KAN MAN SI 😀 haha. 

Måtte bare vise dere bildet jeg kjøpte og har allerde hengt opp, for synes det var så fint!!  bildet er under!  Med sommerfuggel! Hva synes dere? 


 

Liker dere sånn type butikker? Jeg elsker det! 🙂 Håper dere har hatt en superfin dag, og ønsker alle en superfin kveld videre og god natt alle! <3

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg