Jeg har aldri

1. Jeg har aldri drukket meg full!

2. Jeg har aldri røyka og aldri snusa! 

3. Jeg har aldri blitt arristert av politiet!

4. Jeg har aldri prøvd hair exstension 

5. Jeg har aldri vært utro! 

6. Jeg har aldri vært forelsket i læreren min 

7. Jeg har aldri blitt kastet ut av ett utested! 

8. Jeg har aldri prøvd en brudekjole!

9. Jeg har aldri sittet i en limousin 

10. Jeg har aldri jukset på ei prøve! 

 

Dette var 10 av mine jeg har ALDRI gjort! Sånn av alle ting liksom! haha 🙂 

God natt dere ! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg