Så best det lar seg gjøre!

Ting er fortsatt ikke så veldig greit for tiden! Har det veldig tungt for tiden! Kan ikke besrkrives!.. Men jeg har gjort det beste ut av det! Så best det lar seg gjøre kan man si.. Igår så kom Stine på besøk! Var koselig det! 🙂 Vi spilte Amerikaner, Rummy og Monopol! Så var veldig gøy det! 🙂 Og fikk plutselig lyst å laga sjokoladekake, helt fra bunn (har serriøst ikke gjort det siden ca 2008) Haha! Sykt å tenke på! Så var spent på resultatet altså! Men ble veldig vellykket! Og sykt god var den ass! 🙂 Også i går kveld så gikk jeg på pøbben å hørte på Vangsteins Danemusikk spilte! De er sykt flinke! Im a biggest FAN 🙂 Digger dem assa 🙂 Synger masse variert dansemusikk! og alt er bra! 🙂 Veldig koselig er dem også! Også traff jeg fler kjentfolk der også, var hyggelig det! 🙂 Så var hjemme litt før kl 04! Og alltid når jeg legger meg så sent så føler jeg meg så reduert! haha! Høres dumt ut men sånn kjennes det! Fler som kjenner seg igjen? hehe! 🙂 Håper dere har hatt ei fin hælj så langt, og ønsker alle en superfiiin Søndag videre! <3 


 

Blogges! 🙂 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg