Anbefales!

Jeg har bestilt sko fra www.getinspired.no ! Beste skoa ever! Og så bra service har jeg aldri vært borti trur jeg, så den siden anbefales hvis du skal finne deg klær,treningsklær,sko osv og bra servise er alltid viktig! Er mange steder det er dårlig serive det vet jeg alt om! (har handla en del forskjellig steder kan man si) Kjøpte meg ett par sko for litt under 2 uker siden! og ble slitt etter 9 dager, er ikke normalt! Selv om skoene så veldig bra ut, men dårlige var dem! Så jævla drittsko! haha! Så nå har jeg virkelig bestilt sko med kvalitet! 🙂 Gortex! Ellers idag så har jeg gått 8 km og i morgen er det siste dagen i denne mnd faktisk! Men har denne mnd gått 18,8 mil! Så veldig fornøyd med det kan man sii! 🙂 

 

Har dere gjort noen dårlige kjøp, vil du dele dem? 

Ha en superfin kveld alle! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg