Smilefjæææs sak!

Idag har Stine og jeg vært ute å eti på Milano også har vi vært på tivoli å kjørt karusell(så jeg ble kvalm og dårlig kan man si) haha! Men var gøy med karusell læll! Også prøvde vi forskjellige sånne vinnergreier, og jeg vant en sånn smilefjæs sak faktisk! Også akuratt sånn caa på denne tiden av året i fjord så var det faktisk tivoli på Dokka da også! Og like dårlig vær! Og for ca 14 dager siden så var jeg tilfeldigvis på tivoli på Gjøvik, haha! 

Legger med noen få bilder jeg tok fra dagen under 🙂 

God natt alle i hop! <3

Blogges!

 

 

2 kommentarer
    1. Tivoli kan være gøy det, men er lett å bli kvalm å dårlig av karuseller ja. =/ Jeg prøver alltid å unngå de som går rundt, men er mye av det på tivoli. He He. Ser ut som du har hatt en kjempe koselig helg da! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg