De 10 beste…

Nå skal jeg fortelle dere mine 10 beste kjøp faktisk! 🙂 Dette blir spennende 🙂 Her we goes…

Nr 1 er denne stjerna som bare er superfin, kjøpt av en blogger faktisk! 🙂

Nr 2. er disse fantatiske lysestakene

Nr 3 er dette kurvbrettet her, bare digger det! 

Nr 4. Selvfølgelig denne London klokka som jeg kjøpte for ikke så veldig lenge siden!

Nr 5 Disse krukkene eller hva det heter, veldig fint til pynt synes jeg!

Nr 6 Denne lysholderen her synes jeg er så fin!

Nr 7 såklart disse kurvene her, det er noe spessielt med dem! Dem passer så fint her og, glad jeg kjøpte dem fra dr.lykke faktisk 🙂

Nr 8 Rettetang fra MAST! Beste rettetanga man kunne ønska seg! Anbefales til dere!

Nr 9 Krølltang fra MAST, knallbra er den også!

10. Kehler vasen

Her er da 10 av mine beste kjøp! Men har veldig mange flere bra kjøp, haha! Men her er hvertfall 10 av dem! 🙂 Har du kjøpt noe av de samme tingene? Hva? Er du fornøyd med dem? 🙂

Blogges! 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg