Over halvveis allerede!

Idag har jeg vært på gåtur, gått 8 km! Gått den vanlige runden jeg pleier å gå! Også gikk jeg innom å tok noen bilder på Lands museum her på Dokka! 🙂 Så nå har jeg hittil i Mai gått 5,2 mil! Det vil si at jeg er over halvveis på utfordringa allerede! Også kom Maren på besøk! 🙂 Det var veldig koselig! 🙂 Maren er så bra! 🙂 Hver gang vi møtes så snakker vi om så mye arti 🙂 Alltid like koselig med Maren på besøk! 🙂 

 

Hva har dere gjort idag? 

Ønsker alle ei god natt, og god hælj alle i hop! <3 

Blogges! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg