Saker!

I går var jeg å kjøpte meg virkelig saker tæll sko! Veldig solide, bra kvalitet og passa fint til beina mine! (jeg har så vanskelige bein, for er brei over rista) så er ikke alle sko som passer så fint til beina mine man kan si! Så litt vanskelig på den måten! haha! Prøvde mætt sko da! Men så var dette paret veldig fint med fin farge og passa perfekt til beina mine, så da ble det dem og veldig fornøyd med dem hittil altså! 🙂 Og idag har jeg gått tilsammen 11 km!  Gått tilsammen 11,5 mil hittil i Mai! Så da er utfordring fullført for litt siden! hehe!  Altså å gå 10 mil i Mai mnd! Og er ikke halvveis i denne mnd engang! Så veldig fornøyd mæ dæ 🙂 

Går du masse turer? 🙂 

Ha en superfin kveld videre og masse god Pinse til alle, ta vare på hverandre! <3 

Blogges! 🙂 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg